top of page

Noah 3e op het NK schaken!

Esther
20260516
Noah is 3e geworden op het NK schaken onder 12!
Noah is de zoon van Sam en Esther. En hij is fanatiek schaker.
In het Hemelvaartweekend speelde hij het NK onder 12 in Zoetermeer. Een toernooi wat 3 dagen lang duurt met 3 wedstrijden per dag.
Uiteindelijk heeft hij 6 punten uit 9 wedstrijden gehaald, met gelijk spel tegen de nummers 1 en 2. Bij elkaar goed voor de derde plaats!
Als je het leuk vindt om Noah te volgen op zijn weg naar de schaaktop, dan kan dat via Instagram (NoahSosefChess), Facebook (NoahSosefChess) of via zijn website
www.noahsosef.nl
bottom of page